«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Антошка  68,33% 5
2.
3
Chicco  50,00% 3,66
3.
4
Дитячий світ  35,00% 2,56
4.
2
Будинок іграшок  25,00% 1,83
5. Бебі-Бум  20,00% 1,46
6. Тигрес  11,67% 0,85
7.
6
Mothercare  10,00% 0,73
7.
~
Планета іграшок  10,00% 0,73
9.
6
Казка нова  8,33% 0,61
9.
6
Кенгуру  8,33% 0,61
9.
6
Сімба  8,33% 0,61
12. Babyzone  6,67% 0,49
12.
~
Мілана  6,67% 0,49
12.
6
Мішутка  6,67% 0,49
15.
~
Пелікан  3,33% 0,24
16.
~
Bаby Marlen  1,67% 0,12
16.
6
Miss Blumarine  1,67% 0,12
16.
~
Pampolina  1,67% 0,12
16.
6
Вайкікі  1,67% 0,12
16.
~
Даніель  1,67% 0,12
16.
~
Наследник  1,67% 0,12
16.
~
Шалун  1,67% 0,12

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20111