«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Антошка  54,29% 5
2.
4
Chicco  51,43% 4,74
3. Будинок іграшок  37,14% 3,42
4.
5
Бебі-Бум  17,14% 1,58
5. Mothercare  11,43% 1,05
5. Планета іграшок  11,43% 1,05
7.
~
Miss Blumarine  8,57% 0,79
7. Pampolina  8,57% 0,79
7.
~
Пелікан  8,57% 0,79
7.
~
Сімба  8,57% 0,79
11. Babyzone  5,71% 0,53
11.
1
Дитячий світ  5,71% 0,53
11.
~
Мілана  5,71% 0,53
11. Тигрес  5,71% 0,53
15.
7
Вайкікі  2,86% 0,26
15.
~
Даніель  2,86% 0,26
15.
7
Казка нова  2,86% 0,26
15.
6
Мішутка  2,86% 0,26
15.
~
Наследник  2,86% 0,26
15.
~
Шалун  2,86% 0,26

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20112