Результати народного голосування 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Антошка
|
61,36% |
5 |
|
2. |
|
Chicco
|
54,55% |
4,76 |
|
3. |
4 |
Будинок іграшок |
28,03% |
2,38 |
|
4. |
3 |
Дитячий світ |
23,48% |
1,67 |
|
5. |
|
Бебі-Бум |
15,15% |
1,03 |
|
6. |
|
Тигрес |
11,36% |
1 |
|
7. |
8 |
Планета іграшок |
9,85% |
0,82 |
|
8. |
9 |
Казка нова
|
8,33% |
0,75 |
|
9. |
11 |
Сімба |
8,33% |
0,71 |
|
10. |
7 |
Mothercare |
8,33% |
0,61 |
|
11. |
10 |
Babyzone |
6,82% |
0,58 |
|
12. |
~ |
Пелікан |
5,30% |
0,47 |
|
13. |
16 |
Pampolina |
4,55% |
0,44 |
|
14. |
6 |
Мішутка |
4,55% |
0,32 |
|
15. |
14 |
Мілана |
4,55% |
0,28 |
|
16. |
18 |
Bаby Marlen
|
2,27% |
0,27 |
|
17. |
|
Miss Blumarine
|
3,03% |
0,25 |
|
18. |
13 |
Вайкікі |
2,27% |
0,22 |
|
19. |
15 |
Кенгуру |
3,79% |
0,17 |
|
20. |
~ |
Даніель
|
1,52% |
0,11 |
|
20. |
~ |
Наследник |
1,52% |
0,11 |
|
20. |
~ |
Шалун |
1,52% |
0,11 |
|
–. |
|
I Pinco Pallino
|
0,00% |
0 |
|
–. |
17 |
Lapin House |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
Orchestra |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин дитячих товарів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|