«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Chicco  40,91% 5
1. Антошка  40,91% 5
3. Будинок іграшок  27,27% 3,33
4. Бебі-Бум  22,73% 2,78
5.
7
Babyzone  18,18% 2,22
6.
5
Mothercare  13,64% 1,67
6.
7
Дитячий світ  13,64% 1,67
6. Сімба  13,64% 1,67
9.
6
Pampolina  9,09% 1,11
9.
7
Тигрес  9,09% 1,11
11.
~
Bаby Marlen  4,55% 0,56
11.
8
Казка нова  4,55% 0,56
11.
7
Мілана  4,55% 0,56
11.
8
Мішутка  4,55% 0,56
11.
5
Планета іграшок  4,55% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20122