«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
5
Bаby Marlen  50,00% 5
1.
2
Chicco  50,00% 5
3.
6
Babyzone  25,00% 2,50
3.
~
I Pinco Pallino  25,00% 2,50
3.
~
Lapin House  25,00% 2,50
3.
6
Mothercare  25,00% 2,50
3.
1
Антошка  25,00% 2,50
3.
~
Бебі-Бум  25,00% 2,50
3. Будинок іграшок  25,00% 2,50
3.
5
Казка нова  25,00% 2,50
3.
6
Мішутка  25,00% 2,50
3.
~
Наследник  25,00% 2,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20123