Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
5 |
Bаby Marlen
|
50,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Chicco
|
50,00% |
5 |
|
3. |
6 |
Babyzone |
25,00% |
2,50 |
|
3. |
~ |
I Pinco Pallino
|
25,00% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Lapin House |
25,00% |
2,50 |
|
3. |
6 |
Mothercare
|
25,00% |
2,50 |
|
3. |
1 |
Антошка
|
25,00% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Бебі-Бум |
25,00% |
2,50 |
|
3. |
|
Будинок іграшок |
25,00% |
2,50 |
|
3. |
5 |
Казка нова
|
25,00% |
2,50 |
|
3. |
6 |
Мішутка |
25,00% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Наследник |
25,00% |
2,50 |
|
–. |
|
Miss Blumarine
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Orchestra |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Pampolina |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Вайкікі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Даніель
|
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Дитячий світ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кенгуру |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мілана |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Пелікан |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Планета іграшок |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Сімба |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Тигрес
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шалун |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|