Результати народного голосування 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Антошка
|
39,22% |
5 |
|
2. |
3 |
Будинок іграшок |
33,33% |
4,65 |
|
3. |
2 |
Chicco
|
29,41% |
4,24 |
|
4. |
|
Дитячий світ |
21,57% |
2,75 |
|
5. |
|
Бебі-Бум |
15,69% |
2,16 |
|
6. |
8 |
Казка нова
|
11,76% |
2,00 |
|
7. |
16 |
Bаby Marlen
|
5,88% |
1,79 |
|
8. |
11 |
Babyzone |
11,76% |
1,75 |
|
9. |
14 |
Мішутка |
7,84% |
1,45 |
|
10. |
|
Mothercare
|
7,84% |
1,34 |
|
11. |
~ |
I Pinco Pallino
|
3,92% |
1,13 |
|
12. |
6 |
Тигрес
|
9,80% |
1,05 |
|
13. |
20 |
Наследник |
3,92% |
1,04 |
|
14. |
9 |
Сімба |
9,80% |
1,00 |
|
15. |
12 |
Пелікан |
5,88% |
0,97 |
|
16. |
~ |
Lapin House |
1,96% |
0,81 |
|
17. |
7 |
Планета іграшок |
5,88% |
0,73 |
|
18. |
13 |
Pampolina |
5,88% |
0,59 |
|
19. |
15 |
Мілана |
3,92% |
0,41 |
|
20. |
|
Шалун |
1,96% |
0,32 |
|
–. |
17 |
Miss Blumarine
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Orchestra |
0,00% |
0 |
|
–. |
18 |
Вайкікі |
0,00% |
0 |
|
–. |
20 |
Даніель
|
0,00% |
0 |
|
–. |
19 |
Кенгуру |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин дитячих товарів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|