«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Антошка  39,22% 5
2.
3
Будинок іграшок  33,33% 4,65
3.
2
Chicco  29,41% 4,24
4. Дитячий світ  21,57% 2,75
5. Бебі-Бум  15,69% 2,16
6.
8
Казка нова  11,76% 2,00
7.
16
Bаby Marlen  5,88% 1,79
8.
11
Babyzone  11,76% 1,75
9.
14
Мішутка  7,84% 1,45
10. Mothercare  7,84% 1,34
11.
~
I Pinco Pallino  3,92% 1,13
12.
6
Тигрес  9,80% 1,05
13.
20
Наследник  3,92% 1,04
14.
9
Сімба  9,80% 1,00
15.
12
Пелікан  5,88% 0,97
16.
~
Lapin House  1,96% 0,81
17.
7
Планета іграшок  5,88% 0,73
18.
13
Pampolina  5,88% 0,59
19.
15
Мілана  3,92% 0,41
20. Шалун  1,96% 0,32

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин дитячих товарів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=2012U