Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Антошка
|
33,33% |
5 |
|
2. |
3 |
Chicco
|
27,45% |
4,12 |
|
2. |
|
Дитячий світ |
27,45% |
4,12 |
|
4. |
2 |
Будинок іграшок |
15,69% |
2,35 |
|
4. |
1 |
Епік |
15,69% |
2,35 |
|
6. |
4 |
Пелікан |
13,73% |
2,06 |
|
7. |
4 |
Бебі-Бум |
11,76% |
1,76 |
|
7. |
3 |
Мішутка |
11,76% |
1,76 |
|
7. |
3 |
Тигрес |
11,76% |
1,76 |
|
10. |
6 |
Планета іграшок |
9,80% |
1,47 |
|
11. |
~ |
Даніель
|
7,84% |
1,18 |
|
11. |
~ |
Мілана |
7,84% |
1,18 |
|
11. |
6 |
Шалун |
7,84% |
1,18 |
|
14. |
6 |
Babyzone |
5,88% |
0,88 |
|
14. |
6 |
Pampolina |
5,88% |
0,88 |
|
14. |
5 |
Сімба |
5,88% |
0,88 |
|
17. |
5 |
Казка нова
|
3,92% |
0,59 |
|
17. |
6 |
Кенгуру |
3,92% |
0,59 |
|
19. |
6 |
Bаby Marlen |
1,96% |
0,29 |
|
19. |
6 |
Mothercare
|
1,96% |
0,29 |
|
19. |
~ |
Вайкікі |
1,96% |
0,29 |
|
19. |
~ |
Парад игрушек |
1,96% |
0,29 |
|
–. |
5 |
I Pinco Pallino
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lapin House |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Miss Blumarine
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Наследник |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Orchestra |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|