«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Антошка  44,44% 5
2.
1
Chicco  33,33% 3,75
2.
1
Дитячий світ  33,33% 3,75
4.
3
Будинок іграшок  18,52% 2,08
5. Бебі-Бум  14,81% 1,67
5.
4
Пелікан  14,81% 1,67
5. Планета іграшок  14,81% 1,67
8.
7
Bаby Marlen  11,11% 1,25
8.
2
Епік  11,11% 1,25
8.
7
Кенгуру  11,11% 1,25
8.
5
Тигрес  11,11% 1,25
12.
7
I Pinco Pallino  7,41% 0,83
12.
6
Даніель  7,41% 0,83
12.
4
Казка нова  7,41% 0,83
12.
~
Мішутка  7,41% 0,83
12.
4
Сімба  7,41% 0,83
17.
~
Babyzone  3,70% 0,42
17.
4
Mothercare  3,70% 0,42
17.
~
Мілана  3,70% 0,42
17.
~
Парад игрушек  3,70% 0,42
17.
7
Шалун  3,70% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20152