«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Chicco  41,18% 5
2. Дитячий світ  35,29% 4,29
3.
5
Антошка  29,41% 3,57
3.
2
Будинок іграшок  29,41% 3,57
3.
5
Тигрес  29,41% 3,57
6.
1
Епік  23,53% 2,86
7.
5
Пелікан  17,65% 2,14
8.
4
Babyzone  11,76% 1,43
8.
3
Бебі-Бум  11,76% 1,43
8.
~
Мішутка  11,76% 1,43
11.
5
Bаby Marlen  5,88% 0,71
11.
~
Казка нова  5,88% 0,71
11.
~
Мілана  5,88% 0,71
11.
~
Планета іграшок  5,88% 0,71
11.
5
Сімба  5,88% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20153