Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Антошка
|
|
5 |
|
2. |
3 |
Будинок іграшок |
|
4,64 |
|
3. |
2 |
Chicco
|
|
4,42 |
|
4. |
5 |
Дитячий світ |
|
2,49 |
|
5. |
4 |
Епік |
|
2,20 |
|
6. |
13 |
Казка нова
|
|
1,66 |
|
7. |
11 |
Бебі-Бум |
|
1,53 |
|
8. |
|
Тигрес |
|
1,37 |
|
9. |
7 |
Планета іграшок |
|
1,34 |
|
10. |
16 |
Mothercare
|
|
1,33 |
|
11. |
6 |
Babyzone |
|
1,31 |
|
12. |
|
Ниндзяго |
|
0,66 |
|
13. |
14 |
Сімба |
|
0,44 |
|
14. |
9 |
Пелікан |
|
0,39 |
|
15. |
20 |
Вайкікі |
|
0,38 |
|
16. |
17 |
Мішутка |
|
0,353 |
|
17. |
10 |
Bаby Marlen |
|
0,345 |
|
18. |
|
Даніель
|
|
0,322 |
|
19. |
|
Mikki |
|
0,297 |
|
20. |
12 |
Кенгуру |
|
0,268 |
|
21. |
24 |
Lapin House |
|
0,228 |
|
22. |
|
iDo |
|
0,206 |
|
23. |
15 |
Мілана |
|
0,197 |
|
23. |
19 |
Шалун |
|
0,197 |
|
25. |
22 |
I Pinco Pallino
|
|
0,191 |
|
26. |
21 |
Pampolina |
|
0,154 |
|
27. |
|
Idexe |
|
0,074 |
|
27. |
24 |
Miss Blumarine
|
|
0,074 |
|
27. |
23 |
Парад игрушек |
|
0,074 |
|
30. |
24 |
Наследник |
|
0,043 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2016 року в категорії «Магазин дитячих товарів»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|