«Фаворити Успіху» logo Магазин дитячих товарів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Chicco  39,39% 5
2.
1
Антошка  30,30% 3,85
2.
3
Будинок іграшок  30,30% 3,85
2.
5
Епік  30,30% 3,85
5.
2
Дитячий світ  27,27% 3,46
6.
4
Планета іграшок  18,18% 2,31
7.
5
Тигрес  12,12% 1,54
8.
6
Даніель  9,09% 1,15
9.
4
Пелікан  6,06% 0,77
9.
6
Сімба  6,06% 0,77
11.
7
Babyzone  3,03% 0,38
11.
5
Bаby Marlen  3,03% 0,38
11. iDo  3,03% 0,38
11.
4
Бебі-Бум  3,03% 0,38
11.
5
Кенгуру  3,03% 0,38
11.
7
Мілана  3,03% 0,38
11.
6
Мішутка  3,03% 0,38
11.
~
Наследник  3,03% 0,38
11.
7
Шалун  3,03% 0,38

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/kids-store/?results=20162