Підсумкові результати голосування 2018 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Будинок іграшок |
|
5 |
|
2. |
3 |
Антошка
|
|
4,91 |
|
3. |
1 |
Чудо Острів |
|
4,54 |
|
4. |
5 |
Chicco
|
|
2,38 |
|
5. |
6 |
Епік
|
|
2,14 |
|
6. |
8 |
Планета іграшок |
|
1,72 |
|
7. |
|
Дитячий світ |
|
1,70 |
|
8. |
10 |
Mothercare
|
|
1,59 |
|
9. |
18 |
Babyzone
|
|
1,57 |
|
10. |
13 |
Bаby Marlen |
|
1,49 |
|
11. |
|
МаМаЛюк |
|
1,311 |
|
12. |
22 |
iDo |
|
1,310 |
|
13. |
19 |
Тигрес
|
|
1,276 |
|
14. |
4 |
PLANETTOYS |
|
1,057 |
|
15. |
|
СМІК |
|
0,841 |
|
16. |
12 |
Даніель
|
|
0,833 |
|
17. |
9 |
Бебі-Бум |
|
0,597 |
|
18. |
16 |
Казка нова
|
|
0,555 |
|
19. |
15 |
Сімба |
|
0,506 |
|
20. |
|
Mikki |
|
0,397 |
|
21. |
14 |
Мішутка |
|
0,243 |
|
22. |
11 |
Пелікан |
|
0,201 |
|
23. |
27 |
I Pinco Pallino
|
|
0,168 |
|
23. |
21 |
Lapin House |
|
0,168 |
|
25. |
~ |
Pampolina |
|
0,159 |
|
26. |
25 |
Idexe |
|
0,150 |
|
27. |
17 |
Мілана |
|
0,046 |
|
–. |
23 |
Miss Blumarine
|
|
0 |
|
–. |
25 |
Кенгуру |
|
0 |
|
–. |
28 |
Наследник |
|
0 |
|
–. |
24 |
Ниндзяго |
|
0 |
|
–. |
26 |
Парад игрушек |
|
0 |
|
–. |
27 |
Шалун |
|
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2018 року в категорії «Магазин дитячих товарів»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|