Результати народного голосування за 2 квартал 2023 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Антошка
|
100,00% |
5 |
|
2. |
~ |
Lapin House |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
~ |
Mikki |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
|
Mothercare |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
|
Pampolina |
50,00% |
2,50 |
|
–. |
|
Babyzone
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bаby Marlen |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Chicco
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
I Pinco Pallino
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Idexe |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
iDo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Miss Blumarine
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
PLANETTOYS |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Бебі-Бум |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Будинок іграшок |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Даніель
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дитячий світ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Епік
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Казка нова
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кенгуру |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мілана |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мішутка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
МаМаЛюк |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Наследник |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ниндзяго |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Парад игрушек |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Пелікан |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Планета іграшок |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сімба |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
СМІК |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Тигрес |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Чудо Острів |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шалун |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Магазин дитячих товарів»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|