Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Меблеві магазини / Салон-магазин кухонних меблів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
44,83%
5
2.
3
Меблі для дому
17,24%
2,92
3.
4
12 стульев
24,14%
2,40
4.
7
MEBITAL
13,79%
2,21
5.
2
Каштан
24,14%
1,88
6.
5
Інтерстиль
17,24%
1,49
7.
8
Марко Треві
3,45%
1,36
8.
6
Східний Трон
6,90%
0,91
9.
4
Флеш
10,34%
0,84
10.
7
Бронт-Киев
10,34%
0,58
11.
8
Імаго
3,45%
0,19
11.
~
Велес-С
3,45%
0,19
11.
~
Вікатор
3,45%
0,19
11.
~
Корина
3,45%
0,19
–.
9
Шик-мебель
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин кухонних меблів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.