Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Меблеві магазини / Салон-магазин кухонних меблів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
73,91%
5
2.
3
Freedom
26,09%
1,81
3.
5
12 стульев
21,74%
1,50
4.
2
Меблі для дому
17,39%
1,25
5.
7
Інтерстиль
4,35%
0,31
5.
6
Бронт-Киев
4,35%
0,31
5.
4
Каштан
4,35%
0,31
5.
~
Корина
4,35%
0,31
5.
10
Флеш
4,35%
0,31
10.
~
Імаго
4,35%
0,25
10.
Вікатор
4,35%
0,25
–.
6
MEBITAL
0,00%
0
–.
8
Велес-С
0,00%
0
–.
9
Марко Треві
0,00%
0
–.
9
Східний Трон
0,00%
0
–.
10
Шик-мебель
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин кухонних меблів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.