Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Магазин освітлювальної техніки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Brille |
75,00% |
5 |
|
2. |
|
Капро |
25,00% |
1,67 |
|
2. |
4 |
Лайт люкс |
25,00% |
1,67 |
|
2. |
~ |
Світло |
25,00% |
1,67 |
|
2. |
4 |
Світлофор |
25,00% |
1,67 |
|
–. |
|
Queensland |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Європейські торгові системи |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ідея світла |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Альтера |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Еліт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Комфорт-Люкс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ліхтхаус |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
М.І.К. Шорр |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Промкабель Електрика |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Просвіт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Світло Вашого Дому |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Світлотехніка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Светотехника и освещение |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Смірнов Строй Сервіс |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Стиль Тиффані |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|