Результати народного голосування 2015 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Магазин освітлювальної техніки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Brille |
51,72% |
5 |
|
2. |
|
Капро
|
24,14% |
2,44 |
|
3. |
|
Світлофор |
24,14% |
2,08 |
|
4. |
10 |
Світло |
17,24% |
1,65 |
|
4. |
11 |
Світлотехніка |
17,24% |
1,65 |
|
6. |
4 |
Світло Вашого Дому |
10,34% |
0,98 |
|
7. |
|
Комфорт-Люкс |
6,90% |
0,73 |
|
7. |
9 |
Лінія світла |
6,90% |
0,73 |
|
9. |
~ |
Ідея світла |
6,90% |
0,67 |
|
9. |
8 |
Лайт люкс |
6,90% |
0,67 |
|
11. |
|
Сяйво-Люкс |
3,45% |
0,56 |
|
–. |
5 |
Альтера |
3,45% |
0,42 |
|
12. |
9 |
Еліт |
3,45% |
0,25 |
|
12. |
11 |
Ліхтхаус |
3,45% |
0,25 |
|
12. |
~ |
Просвіт |
3,45% |
0,25 |
|
12. |
~ |
Светотехника и освещение |
3,45% |
0,25 |
|
12. |
~ |
Смірнов Строй Сервіс |
3,45% |
0,25 |
|
12. |
6 |
Стиль Тиффані |
3,45% |
0,25 |
|
–. |
|
Queensland |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Європейські торгові системи |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
М.І.К. Шорр |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Промкабель Електрика |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин освітлювальної техніки». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|