Результати народного голосування за 4 квартал 2013 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Магазин освітлювальної техніки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Brille |
46,15% |
5 |
|
2. |
|
Капро
|
30,77% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Світло |
30,77% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Смірнов Строй Сервіс |
30,77% |
3,33 |
|
5. |
1 |
Світлофор |
23,08% |
2,50 |
|
6. |
~ |
Європейські торгові системи |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
3 |
Ідея світла |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
~ |
Альтера |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
|
Лінія світла |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
~ |
Ліхтхаус |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
~ |
Лайт люкс |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
3 |
Світло Вашого Дому |
15,38% |
1,67 |
|
6. |
~ |
Світлотехніка |
15,38% |
1,67 |
|
14. |
~ |
Комфорт-Люкс |
7,69% |
0,83 |
|
14. |
~ |
М.І.К. Шорр |
7,69% |
0,83 |
|
14. |
~ |
Просвіт |
7,69% |
0,83 |
|
14. |
~ |
Светотехника и освещение |
7,69% |
0,83 |
|
–. |
|
Queensland |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Еліт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Промкабель Електрика |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стиль Тиффані |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|