Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Магазин освітлювальної техніки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Brille |
35,71% |
5 |
|
1. |
2 |
Світлофор |
35,71% |
5 |
|
3. |
~ |
Світло |
14,29% |
2 |
|
3. |
~ |
Світлотехніка |
14,29% |
2 |
|
5. |
~ |
Ідея світла |
7,14% |
1 |
|
5. |
~ |
Еліт |
7,14% |
1 |
|
5. |
2 |
Капро
|
7,14% |
1 |
|
5. |
~ |
Ліхтхаус |
7,14% |
1 |
|
5. |
~ |
Лайт люкс |
7,14% |
1 |
|
5. |
~ |
Просвіт |
7,14% |
1 |
|
5. |
2 |
Світло Вашого Дому |
7,14% |
1 |
|
5. |
~ |
Светотехника и освещение |
7,14% |
1 |
|
5. |
~ |
Смірнов Строй Сервіс |
7,14% |
1 |
|
5. |
2 |
Стиль Тиффані |
7,14% |
1 |
|
–. |
|
Queensland |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Європейські торгові системи |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Комфорт-Люкс |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Лінія світла |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
М.І.К. Шорр |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Промкабель Електрика |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Альтера |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|