Результати народного голосування 2006 року у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Медична клініка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Борис |
38,33% |
5 |
|
2. |
|
Крапля роси |
8,33% |
1,61 |
|
3. |
~ |
Добробут |
11,67% |
1,44 |
|
4. |
~ |
Українсько-німецька клініка |
10,00% |
1,29 |
|
5. |
~ |
Плазма-Мед+ |
8,33% |
1,08 |
|
6. |
~ |
Діла |
5,00% |
0,98 |
|
6. |
~ |
Наш доктор |
6,67% |
0,98 |
|
8. |
~ |
Біофармтех |
5,00% |
0,72 |
|
9. |
~ |
Гіппократ |
1,67% |
0,42 |
|
10. |
2 |
Валерія |
1,67% |
0,15 |
|
–. |
|
Міні |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Медична клініка». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|