«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
VD One  25,37% 5
2.
~
Hugo Boss  22,39% 3,92
3.
2
Benetton  17,91% 3,56
4. Arber  19,40% 3,55
5.
1
Voronin  14,93% 2,66
6.
3
Armani Collezioni  13,43% 2,52
7.
4
Lacoste  11,94% 2,40
8.
3
Fashion Club  10,45% 2,09
9.
~
OGGI  10,45% 1,91
10. Ermenegildo Zegna  7,46% 1,54
11.
~
Sasch  7,46% 1,51
12. Gianfranco Ferre  7,46% 1,37
13.
4
Springfield  7,46% 1,29
14. Pierre Cardin  5,97% 1,27
15.
~
Kazzara  5,97% 1,13
15.
~
Polo Garage  5,97% 1,13
17. In Wear  5,97% 1,02
18.
3
Трембіта  4,48% 0,89
19.
~
Україна  4,48% 0,78
20.
~
Spazio  2,99% 0,65
20.
~
Van Laack  2,99% 0,65
20.
4
Подіум  2,99% 0,65
23. Дипломат  2,99% 0,62
24.
~
Ernesto Dolani  1,49% 0,38
24. Glenfield  1,49% 0,38
26.
~
Baltman  1,49% 0,27
26.
~
Maria Santi  1,49% 0,27
26. Pal Zileri  1,49% 0,27
26. Paul & Shark  1,49% 0,27
26.
4
Rest of best  1,49% 0,27
26.
4
Timberland  1,49% 0,27
26.
~
WestMont  1,49% 0,27
26.
~
Гардероб  1,49% 0,27
34. Висока мода  1,49% 0,24

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин чоловічого одягу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=2006U