«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
Hugo Boss  5
2.
8
Voronin  4,77
3.
6
MEXX  3,86
4.
9
Kenzo  3,41
5.
12
Benetton  2,50
6.
3
VD One  2,27
7.
11
Armani Collezioni  2,05
7.
16
OGGI  2,05
7.
1
Arber  2,05
10.
5
Fashion Club  1,82
10.
18
Lacoste  1,82
10.
7
Spazio  1,82
10.
4
Україна  1,82
14.
10
Pierre Cardin  1,59
14.
13
Трембіта  1,59
16.
21
4YOU  1,36
16.
25
Alessandro  1,36
16.
~
Brioni  1,36
19.
24
Президент  1,14
19.
23
Sasch  1,14
21.
~
Borisfen  0,91
21.
24
Paul & Shark  0,91
21.
20
Polo Garage  0,91
21.
20
Подіум  0,91
21.
~
Baltman  0,91
21.
26
McGregor  0,91
21.
17
Дипломат  0,91
28.
27
Springfield  0,68
28.
~
Гардероб  0,68
30.
27
Ermenegildo Zegna  0,45
30.
~
Maria Santi  0,45
30.
25
Modicca  0,45
30.
~
Monton  0,45
30.
27
Strellson  0,45
30.
26
Timberland  0,45
30.
25
Camel Active  0,45
30.
~
Van Laack  0,45
38.
~
Dan Mark  0,23
38.
~
Ernesto Dolani  0,23
38.
~
Shallbe  0,23

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2008 року в категорії «Магазин чоловічого одягу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=2008A