«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Kenzo  26,67% 5
2.
~
Fashion Club  20,00% 3,75
2.
~
Stella  20,00% 3,75
2.
4
Voronin  20,00% 3,75
5.
4
Alessandro  13,33% 2,50
5.
1
Benetton  13,33% 2,50
5.
2
VD One  13,33% 2,50
8.
2
Arber  6,67% 1,25
8.
2
Armani Collezioni  6,67% 1,25
8. Gant  6,67% 1,25
8.
3
Gianfranco Ferre  6,67% 1,25
8.
2
Kazzara  6,67% 1,25
8.
4
Lacoste  6,67% 1,25
8.
4
Marks&Spencer  6,67% 1,25
8.
3
MEXX  6,67% 1,25
8.
~
Modicca  6,67% 1,25
8.
3
Pierre Cardin  6,67% 1,25
8.
~
Polo Garage  6,67% 1,25
8.
~
Tuso  6,67% 1,25
8.
4
Verri  6,67% 1,25
8.
~
Дипломат  6,67% 1,25
8.
4
Президент  6,67% 1,25
–.
4
Baltman  6,67% 1,25
–.
4
Висока мода  6,67% 1,25
–.
~
Подіум  6,67% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20101