«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. MEXX  33,33% 5
2.
~
Brioni  25,00% 3,75
2.
~
VD One  25,00% 3,75
4.
2
Arber  16,67% 2,50
4.
~
Gianfranco Ferre  16,67% 2,50
4.
3
Kenzo  16,67% 2,50
4.
2
Lacoste  16,67% 2,50
4.
~
Marks&Spencer  16,67% 2,50
4.
3
Pierre Cardin  16,67% 2,50
4.
~
Voronin  16,67% 2,50
4.
~
Дипломат  16,67% 2,50
12.
~
Alessandro  8,33% 1,25
12.
~
Benetton  8,33% 1,25
12.
~
Celio  8,33% 1,25
12.
2
Fashion Club  8,33% 1,25
12. Lagerfeld  8,33% 1,25
12.
~
McGregor  8,33% 1,25
12.
~
Monton  8,33% 1,25
12.
3
Polo Garage  8,33% 1,25
12.
3
Timberland  8,33% 1,25
12.
3
Трембіта  8,33% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20113