«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
4
MEXX  5
2. Voronin  4,63
3.
7
Kenzo  3,69
4.
5
Armani Collezioni  3,46
5.
21
Springfield  2,93
6.
8
Lagerfeld  2,76
7.
18
Fashion Club  2,40
7.
31
Kazzara  2,40
9.
3
Lacoste  2,06
10.
~
Clan  2
11.
6
Timberland  1,95
12.
16
Dan Mark  1,86
13.
15
VD One  1,67
14.
1
Benetton  1,46
15.
14
Alessandro  1,41
16.
10
Polo Garage  1,39
17.
9
Pierre Cardin  1,10
18.
19
Ermenegildo Zegna  1,07
18.
23
In Wear  1,07
20.
13
Marks&Spencer  1,01
20.
31
WestMont  1,01
22.
17
Cacharel/Lagerfeld  0,84
22.
30
Camel Active  0,84
24.
11
Brioni  0,79
25.
32
McGregor  0,68
26.
12
Дипломат  0,62
27.
22
Президент  0,56
28.
30
Monton  0,39
29.
20
Gianfranco Ferre  0,34
30.
~
Tuso  0,32
31.
22
Celio  0,23
31.
29
Vaismann  0,23
31.
21
Камелія  0,23
31.
24
Трембіта  0,23
35.
26
Paul & Shark  0,17
35.
28
Sasch  0,17

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2014 року в категорії «Магазин чоловічого одягу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=2014A