«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Voronin  66,67% 5
2.
1
MEXX  46,67% 3,50
3.
2
Lacoste  26,67% 2
4.
~
Benetton  20,00% 1,50
4.
3
Brioni  20,00% 1,50
4.
~
Lagerfeld  20,00% 1,50
7.
~
Armani Collezioni  13,33% 1
7.
2
Timberland  13,33% 1
7.
~
Президент  13,33% 1
7.
3
Трембіта  13,33% 1
11.
~
Fashion Club  6,67% 0,50
11.
2
Marks&Spencer  6,67% 0,50
11.
2
McGregor  6,67% 0,50
11.
3
Monton  6,67% 0,50
11.
~
Paul & Shark  6,67% 0,50
11.
~
Pierre Cardin  6,67% 0,50
11.
~
Polo Garage  6,67% 0,50
11.
~
Strellson  6,67% 0,50
11.
~
Vaismann  6,67% 0,50
11.
3
VD One  6,67% 0,50
11.
3
Дипломат  6,67% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20153