«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Lacoste  31,25% 5
1.
3
MEXX  31,25% 5
1.
2
Voronin  31,25% 5
4.
3
Armani Collezioni  25,00% 4
4.
3
Timberland  25,00% 4
6.
2
Benetton  18,75% 3
6.
~
Lagerfeld  18,75% 3
6.
4
WestMont  18,75% 3
6.
~
Камелія  18,75% 3
10. GAP  12,50% 2
10.
3
VD One  12,50% 2
10.
~
Трембіта  12,50% 2
13.
~
Alessandro  6,25% 1
13.
4
Brioni  6,25% 1
13.
~
Camel Active  6,25% 1
13.
~
Ermenegildo Zegna  6,25% 1
13.
~
Fashion Club  6,25% 1
13.
4
Paul & Shark  6,25% 1
13.
4
Pierre Cardin  6,25% 1
13.
~
Polo Garage  6,25% 1
13.
~
Sasch  6,25% 1
13.
~
Springfield  6,25% 1
13.
~
Strellson  6,25% 1
13.
~
Гардероб  6,25% 1
13.
~
Дипломат  6,25% 1
13.
~
Президент  6,25% 1

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20154