«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. H&M  36,36% 5
2.
6
Benetton  27,27% 3,75
3.
~
Armani Collezioni  18,18% 2,50
3.
6
Brioni  18,18% 2,50
3.
~
Camel Active  18,18% 2,50
3. Lacoste  18,18% 2,50
3.
4
Marks&Spencer  18,18% 2,50
3.
~
Polo Garage  18,18% 2,50
3.
4
Waikiki  18,18% 2,50
10.
6
Alessandro  9,09% 1,25
10.
~
Cacharel/Lagerfeld  9,09% 1,25
10.
6
Celio  9,09% 1,25
10.
~
Fashion Club  9,09% 1,25
10.
4
GAP  9,09% 1,25
10.
~
Lerros  9,09% 1,25
10.
5
Springfield  9,09% 1,25
10.
6
VD One  9,09% 1,25
10.
1
Voronin  9,09% 1,25
10.
~
Дипломат  9,09% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20191