«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Voronin  27,27% 5
2.
1
Arber  18,18% 3,33
2.
4
Armani Collezioni  18,18% 3,33
2. H&M  18,18% 3,33
2.
5
VD One  18,18% 3,33
2.
3
Waikiki  18,18% 3,33
7.
4
Benetton  9,09% 1,67
7.
5
Brioni  9,09% 1,67
7.
~
Cacharel/Lagerfeld  9,09% 1,67
7.
3
Cotton Field  9,09% 1,67
7.
5
GAP  9,09% 1,67
7.
3
Lacoste  9,09% 1,67
7.
3
Marks&Spencer  9,09% 1,67
7.
5
Pierre Cardin  9,09% 1,67
7.
4
Springfield  9,09% 1,67
7.
2
Timberland  9,09% 1,67
7.
5
Vaismann  9,09% 1,67
7.
5
Дипломат  9,09% 1,67

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20192