«Фаворити Успіху» logo Магазин чоловічого одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. H&M  26,92% 5
1.
2
Voronin  26,92% 5
3.
4
Arber  19,23% 3,57
3.
5
GAP  19,23% 3,57
3. Lacoste  19,23% 3,57
3.
5
Waikiki  19,23% 3,57
7. Benetton  15,38% 2,86
7.
6
Brioni  15,38% 2,86
7.
4
VD One  15,38% 2,86
10.
~
Cacharel/Lagerfeld  11,54% 2,14
10.
5
Marks&Spencer  11,54% 2,14
10.
6
Pierre Cardin  11,54% 2,14
10.
1
Timberland  11,54% 2,14
14.
7
Alessandro  7,69% 1,43
14.
4
Fashion Club  7,69% 1,43
16.
6
Armani Collezioni  3,85% 0,71
16.
~
Celio  3,85% 0,71
16.
7
Lagerfeld  3,85% 0,71
16.
7
Polo Garage  3,85% 0,71
16.
6
Roy Robson  3,85% 0,71
16.
~
Spazio  3,85% 0,71
16.
6
Дипломат  3,85% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/mens-clothing-store/?results=20193