Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан східної кухні
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
9 |
Маракеш |
|
5 |
|
2. |
6 |
Нирвана Lounge
|
|
3,93 |
|
3. |
1 |
Тюбетейка
|
|
3,58 |
|
4. |
2 |
Караван
|
|
3,36 |
|
5. |
|
Touch Cafe |
|
3,33 |
|
6. |
|
Крим |
|
2,56 |
|
7. |
|
Мармарис |
|
2,27 |
|
8. |
|
Шахерезада |
|
2,05 |
|
9. |
4 |
Цимес |
|
1,99 |
|
10. |
|
Такі-Маки
|
|
1,85 |
|
11. |
|
Доверсоль |
|
1,81 |
|
12. |
|
Шафран
|
|
1,29 |
|
13. |
3 |
China White
|
|
1,25 |
|
14. |
|
Tike |
|
1 |
|
15. |
12 |
Сарай-Бабай
|
|
0,88 |
|
16. |
11 |
Sumosan
|
|
0,86 |
|
17. |
10 |
Нью Бомбей |
|
0,69 |
|
18. |
|
Харбин |
|
0,61 |
|
19. |
~ |
Волшебная Лампа |
|
0,50 |
|
20. |
~ |
Гімалаї |
|
0,36 |
|
21. |
13 |
Сезам |
|
0,34 |
|
21. |
~ |
Сытый Самурай |
|
0,34 |
|
23. |
~ |
Ширван Шах |
|
0,13 |
|
–. |
|
King David |
|
0 |
|
–. |
|
Lun Van |
|
0 |
|
–. |
|
Імператор |
|
0 |
|
–. |
|
Аріранг |
|
0 |
|
–. |
|
Волин Хаус |
|
0 |
|
–. |
|
Дю Лонг |
|
0 |
|
–. |
|
Емір |
|
0 |
|
–. |
13 |
Клеопатра |
|
0 |
|
–. |
|
Сеул |
|
0 |
|
–. |
|
Ханой |
|
0 |
|
–. |
|
Шангрила |
|
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найуспішнішим українським закладом 2013 року в категорії «Ресторан східної кухні»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|