Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан східної кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
~ |
Маракеш |
28,57% |
5 |
|
2. |
1 |
Тюбетейка
|
21,43% |
3,75 |
|
3. |
~ |
China White
|
14,29% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Мармарис |
14,29% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Сарай-Бабай
|
14,29% |
2,50 |
|
3. |
|
Такі-Маки
|
14,29% |
2,50 |
|
3. |
2 |
Шахерезада |
14,29% |
2,50 |
|
8. |
~ |
Sumosan
|
7,14% |
1,25 |
|
8. |
|
Tike |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Touch Cafe |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Волшебная Лампа |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Доверсоль |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Караван
|
7,14% |
1,25 |
|
8. |
|
Крим |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
2 |
Нирвана Lounge
|
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Нью Бомбей |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Сытый Самурай |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Цимес |
7,14% |
1,25 |
|
8. |
~ |
Шафран
|
7,14% |
1,25 |
|
–. |
|
King David |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lun Van |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Імператор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Аріранг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Волин Хаус |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гімалаї |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дю Лонг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Емір |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клеопатра |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сезам |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сеул |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ханой |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шангрила |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ширван Шах |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|