Результати народного голосування 2014 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан східної кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Шахерезада |
26,19% |
5 |
|
2. |
1 |
Тюбетейка
|
21,43% |
4,82 |
|
3. |
5 |
Мармарис |
16,67% |
3,25 |
|
4. |
2 |
Маракеш |
16,67% |
3,07 |
|
5. |
~ |
Клеопатра |
14,29% |
2,71 |
|
6. |
4 |
Крим |
16,67% |
2,53 |
|
7. |
8 |
Такі-Маки |
9,52% |
1,69 |
|
8. |
15 |
Touch Cafe |
7,14% |
1,33 |
|
8. |
~ |
Гімалаї |
7,14% |
1,33 |
|
8. |
16 |
Цимес |
7,14% |
1,33 |
|
8. |
|
Чайхона Eshak
|
7,14% |
1,33 |
|
12. |
15 |
Сезам |
7,14% |
1,08 |
|
12. |
7 |
Шафран
|
7,14% |
1,08 |
|
14. |
|
Sumosan |
4,76% |
0,96 |
|
14. |
6 |
Караван
|
4,76% |
0,96 |
|
14. |
15 |
Сытый Самурай |
4,76% |
0,96 |
|
17. |
13 |
China White
|
4,76% |
0,72 |
|
17. |
15 |
Нирвана Lounge
|
4,76% |
0,72 |
|
17. |
9 |
Сарай-Бабай
|
4,76% |
0,72 |
|
20. |
11 |
Tike |
2,38% |
0,36 |
|
20. |
14 |
Волшебная Лампа |
2,38% |
0,36 |
|
20. |
14 |
Доверсоль |
2,38% |
0,36 |
|
20. |
10 |
Нью Бомбей |
2,38% |
0,36 |
|
20. |
17 |
Ширван Шах |
2,38% |
0,36 |
|
–. |
|
King David |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lun Van |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Імператор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Аріранг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Волин Хаус |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дю Лонг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Емір |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сеул |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ханой |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
Харбин |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шангрила |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ресторан східної кухні». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|