Результати народного голосування 2010 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому»
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АТБ |
56,76% |
5 |
|
2. |
|
Фора
|
35,14% |
3,28 |
|
3. |
7 |
Корзинка |
16,22% |
1,23 |
|
–. |
5 |
Смачно |
5,41% |
1,04 |
|
4. |
3 |
Бумі-Маркет
|
12,16% |
1 |
|
–. |
6 |
Днепрянка
|
2,70% |
0,48 |
|
–. |
4 |
Буржуй |
1,35% |
0,33 |
|
–. |
8 |
Максі |
1,35% |
0,24 |
|
–. |
|
Пан-маркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|