Результати народного голосування 2013 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому»
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АТБ |
76,99% |
5 |
|
2. |
|
Эко-маркет |
33,63% |
2,12 |
|
3. |
2 |
Фора
|
20,35% |
1,37 |
|
4. |
|
Абсолют |
7,08% |
0,37 |
|
–. |
~ |
Корзинка |
0,88% |
0,29 |
|
5. |
|
Бі Маркет |
2,65% |
0,14 |
|
6. |
~ |
Бумі-Маркет
|
2,65% |
0,13 |
|
–. |
|
Пан-маркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|