Результати народного голосування 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому»
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АТБ |
75,61% |
5 |
|
2. |
|
Эко-маркет |
42,68% |
2,91 |
|
3. |
|
Фора
|
18,90% |
1,28 |
|
4. |
|
Topmart |
1,83% |
0,36 |
|
5. |
4 |
Абсолют |
4,27% |
0,26 |
|
6. |
|
ВК Експрес
|
4,27% |
0,25 |
|
7. |
5 |
Бі Маркет |
1,83% |
0,12 |
|
8. |
7 |
Пан-маркет |
0,61% |
0,06 |
|
–. |
6 |
Бумі-Маркет
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|