Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому»
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АТБ |
62,96% |
5 |
|
2. |
3 |
Фора
|
25,93% |
2,06 |
|
3. |
2 |
Эко-маркет |
22,22% |
1,76 |
|
4. |
~ |
Абсолют |
7,41% |
0,59 |
|
4. |
~ |
Бі Маркет |
7,41% |
0,59 |
|
4. |
|
Доярушка |
7,41% |
0,59 |
|
7. |
~ |
ВК Експрес
|
3,70% |
0,29 |
|
–. |
|
Базар Експрес
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Обжора |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Topmart |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|