Результати народного голосування 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому»
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АТБ |
74,14% |
5 |
|
2. |
|
Эко-маркет |
30,17% |
2,02 |
|
3. |
|
Фора
|
23,28% |
1,60 |
|
4. |
5 |
Бі Маркет |
4,31% |
0,33 |
|
5. |
6 |
Абсолют |
3,45% |
0,27 |
|
5. |
|
Доярушка |
3,45% |
0,27 |
|
7. |
|
Обжора |
3,45% |
0,21 |
|
8. |
6 |
ВК Експрес
|
1,72% |
0,13 |
|
–. |
4 |
Topmart |
0,86% |
0,063 |
|
9. |
|
Базар Експрес
|
0,86% |
0,060 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа гастрономів / мінімаркетів «біля дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|