Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини техніки / Салон мобільних гаджетів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Мобілочка |
|
5 |
|
2. |
5 |
Алло |
|
4,14 |
|
3. |
1 |
Евросеть |
|
3,27 |
|
4. |
8 |
Мобі Дік |
|
2,59 |
|
5. |
10 |
Астел |
|
1,43 |
|
6. |
4 |
Світ мобільного зв’язку |
|
1,22 |
|
7. |
3 |
Мобіленд |
|
0,99 |
|
8. |
12 |
Germanos |
|
0,672 |
|
9. |
|
Unitrade
|
|
0,668 |
|
10. |
11 |
Юкон |
|
0,550 |
|
11. |
13 |
Евротел |
|
0,463 |
|
12. |
7 |
Авітел |
|
0,460 |
|
12. |
6 |
Мобілтелеком |
|
0,460 |
|
14. |
17 |
Мобіком |
|
0,274 |
|
15. |
|
melofon
|
|
0,265 |
|
16. |
17 |
SMS |
|
0,208 |
|
17. |
14 |
Мобілфон |
|
0,066 |
|
–. |
|
GSM-ка |
|
0 |
|
–. |
|
IBIS Telecom |
|
0 |
|
–. |
|
Аскон |
|
0 |
|
–. |
|
ДКТ |
|
0 |
|
–. |
|
Мобільна хвиля |
|
0 |
|
–. |
|
Мост |
|
0 |
|
–. |
|
Роуфон |
|
0 |
|
–. |
16 |
Санком |
|
0 |
|
–. |
15 |
Сітел |
|
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2008 року в категорії «Салон мобільних гаджетів»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|