Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Магазини техніки / Салон мобільних гаджетів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Алло |
50,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Мобілочка |
50,00% |
5 |
|
3. |
|
Ringoo
|
11,36% |
1,14 |
|
3. |
4 |
Цитрус |
11,36% |
1,14 |
|
5. |
4 |
Мобі Дік |
6,82% |
0,68 |
|
6. |
~ |
@Вухо.ком |
4,55% |
0,45 |
|
6. |
~ |
Unitrade
|
4,55% |
0,45 |
|
6. |
|
ЖЖУК |
4,55% |
0,45 |
|
6. |
~ |
ТТТ |
4,55% |
0,45 |
|
10. |
4 |
F5 |
2,27% |
0,23 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|