Результати народного голосування 2006 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Кінотеатр
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Батерфляй |
34,74% |
5 |
|
2. |
1 |
Київська Русь |
27,37% |
4,18 |
|
3. |
2 |
Україна |
29,47% |
4,15 |
|
4. |
6 |
Кінопалац |
18,95% |
2,84 |
|
5. |
|
Київ |
20,00% |
2,68 |
|
6. |
|
Лінія кіно |
15,79% |
2,25 |
|
7. |
4 |
Одеса-кіно |
15,79% |
2,16 |
|
8. |
7 |
Жовтень |
8,42% |
1,24 |
|
9. |
~ |
Флоренція |
5,26% |
0,75 |
|
10. |
7 |
Кінопанорама |
5,26% |
0,65 |
|
11. |
~ |
Ленінград |
4,21% |
0,52 |
|
12. |
~ |
Росія |
3,16% |
0,39 |
|
13. |
|
Термінал |
1,05% |
0,34 |
|
14. |
7 |
Дружба |
1,05% |
0,23 |
|
15. |
|
Братислава |
1,05% |
0,13 |
|
15. |
|
Зоряний |
1,05% |
0,13 |
|
–. |
7 |
Лейпциг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Орбіта |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кінотеатр». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|