Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Кінотеатр
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Україна |
44,44% |
5 |
|
2. |
1 |
Батерфляй |
37,04% |
4,17 |
|
3. |
2 |
Київська Русь |
33,33% |
3,75 |
|
4. |
|
Кінопалац |
18,52% |
2,08 |
|
4. |
7 |
Лінія кіно |
18,52% |
2,08 |
|
4. |
5 |
Одеса-кіно |
18,52% |
2,08 |
|
4. |
|
Планета Кіно (IMAX 3D) |
18,52% |
2,08 |
|
8. |
7 |
Жовтень |
11,11% |
1,25 |
|
8. |
6 |
Київ |
11,11% |
1,25 |
|
8. |
|
Мегаплекс |
11,11% |
1,25 |
|
8. |
7 |
Росія |
11,11% |
1,25 |
|
8. |
4 |
Флоренція |
11,11% |
1,25 |
|
13. |
7 |
Лейпциг |
7,41% |
0,83 |
|
13. |
8 |
Ленінград |
7,41% |
0,83 |
|
13. |
3 |
Мультиплекс |
7,41% |
0,83 |
|
16. |
~ |
Екран |
3,70% |
0,42 |
|
16. |
9 |
Супутник |
3,70% |
0,42 |
|
–. |
|
Диво Кіно |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Дружба |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кінодром |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кінопанорама |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Кінотеатр ім. Шевченка |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Братислава |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Зоряний |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|