Результати народного голосування 2014 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Кінотеатр
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Батерфляй |
29,17% |
5 |
|
2. |
|
Київська Русь |
25,00% |
4,51 |
|
3. |
4 |
Україна |
23,61% |
4,22 |
|
4. |
11 |
Київ |
20,83% |
3,76 |
|
5. |
15 |
Планета Кіно (IMAX 3D) |
15,28% |
2,71 |
|
6. |
|
Оскар |
13,89% |
2,68 |
|
7. |
9 |
Мультиплекс |
12,50% |
2,65 |
|
8. |
3 |
Лінія кіно |
12,50% |
2,52 |
|
9. |
7 |
Флоренція |
11,11% |
2,22 |
|
10. |
|
Кінопалац |
11,11% |
2,09 |
|
11. |
8 |
Мегаплекс |
9,72% |
2,06 |
|
12. |
5 |
Одеса-кіно |
11,11% |
1,96 |
|
13. |
12 |
Жовтень |
8,33% |
1,63 |
|
13. |
16 |
Синема Сити |
8,33% |
1,63 |
|
15. |
18 |
Лейпциг |
8,33% |
1,50 |
|
16. |
|
Kronverk Cinema |
5,56% |
1,05 |
|
17. |
13 |
Супутник |
4,17% |
0,75 |
|
18. |
20 |
Кінотеатр ім. Шевченка |
2,78% |
0,59 |
|
18. |
17 |
Росія |
2,78% |
0,59 |
|
20. |
|
Кінопанорама |
2,78% |
0,46 |
|
21. |
14 |
Ленінград |
2,78% |
0,33 |
|
22. |
~ |
Екран |
1,39% |
0,29 |
|
22. |
20 |
Кінодром |
1,39% |
0,29 |
|
–. |
|
Диво Кіно |
0,00% |
0 |
|
–. |
19 |
Дружба |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кінотеатр». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|