Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Кінотеатр
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Батерфляй |
50,00% |
5 |
|
2. |
|
Київська Русь |
30,00% |
3 |
|
2. |
3 |
Оскар |
30,00% |
3 |
|
4. |
3 |
Київ |
20,00% |
2 |
|
4. |
3 |
Мультиплекс |
20,00% |
2 |
|
6. |
4 |
Кінопалац |
10,00% |
1 |
|
6. |
3 |
Лінія кіно |
10,00% |
1 |
|
6. |
4 |
Одеса-кіно |
10,00% |
1 |
|
6. |
4 |
Планета Кіно (IMAX 3D) |
10,00% |
1 |
|
6. |
~ |
Супутник |
10,00% |
1 |
|
6. |
2 |
Україна |
10,00% |
1 |
|
6. |
4 |
Флоренція |
10,00% |
1 |
|
–. |
|
Kronverk Cinema |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Диво Кіно |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дружба |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Екран |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кінодром |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Кінопанорама |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Кінотеатр ім. Шевченка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лейпциг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ленінград |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Мегаплекс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Росія |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Синема Сити |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|