Результати народного голосування 2017 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Кінотеатр
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Мультиплекс |
32,47% |
5 |
|
2. |
1 |
Батерфляй |
29,87% |
4,70 |
|
3. |
6 |
Планета Кіно (IMAX 3D) |
22,08% |
3,73 |
|
4. |
|
Оскар |
16,88% |
3,09 |
|
5. |
12 |
Лінія кіно |
15,58% |
2,44 |
|
6. |
3 |
Жовтень |
15,58% |
2,39 |
|
7. |
13 |
Флоренція |
12,99% |
2,10 |
|
8. |
9 |
Синема Сити |
16,88% |
2,03 |
|
9. |
5 |
Київська Русь |
16,88% |
2 |
|
10. |
11 |
Одеса-кіно |
7,79% |
1,48 |
|
11. |
7 |
Київ |
11,69% |
1,44 |
|
12. |
|
Візорія |
6,49% |
1,33 |
|
13. |
10 |
Кінопалац |
6,49% |
1,31 |
|
14. |
8 |
Україна |
10,39% |
1,27 |
|
15. |
14 |
Мегаплекс
|
9,09% |
1,12 |
|
16. |
|
Лейпциг |
6,49% |
0,78 |
|
17. |
15 |
Супутник |
5,19% |
0,64 |
|
18. |
22 |
Дружба |
5,19% |
0,63 |
|
19. |
18 |
Кінопанорама |
3,90% |
0,47 |
|
20. |
17 |
Кінотеатр ім. Шевченка |
3,90% |
0,45 |
|
21. |
18 |
Kronverk Cinema |
2,60% |
0,32 |
|
21. |
19 |
Ленінград |
2,60% |
0,32 |
|
23. |
~ |
Екран |
2,60% |
0,30 |
|
23. |
21 |
Кінодром |
2,60% |
0,30 |
|
–. |
|
Диво Кіно |
0,00% |
0 |
|
–. |
20 |
Росія |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кінотеатр». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|