Результати народного голосування 2019 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Кінотеатр
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Мультиплекс |
36,11% |
5 |
|
2. |
4 |
Батерфляй |
25,00% |
3,44 |
|
2. |
|
Планета Кіно (IMAX 3D) |
25,00% |
3,44 |
|
4. |
5 |
Жовтень |
19,44% |
2,87 |
|
5. |
6 |
Київ |
13,89% |
1,97 |
|
6. |
3 |
Оскар |
13,89% |
1,90 |
|
7. |
8 |
Лінія кіно |
11,11% |
1,72 |
|
8. |
12 |
Ленінград |
8,33% |
1,28 |
|
9. |
7 |
Флоренція |
8,33% |
1,15 |
|
10. |
11 |
Київська Русь |
5,56% |
1,03 |
|
11. |
~ |
Кінопалац |
5,56% |
0,82 |
|
12. |
15 |
Дружба |
2,78% |
0,51 |
|
12. |
~ |
Екран |
2,78% |
0,51 |
|
12. |
14 |
Кінотеатр ім. Шевченка |
2,78% |
0,51 |
|
15. |
10 |
Синема Сити |
2,78% |
0,31 |
|
15. |
16 |
Супутник |
2,78% |
0,31 |
|
–. |
16 |
Kronverk Cinema |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
АНТИкінотеатр «Rockfellow на Андріївському» |
0,00% |
0 |
|
–. |
16 |
Візорія |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Диво Кіно |
0,00% |
0 |
|
–. |
16 |
Кінодром |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кінопанорама |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лейпциг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мегаплекс
|
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Одеса-кіно |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Росія |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кінотеатр». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|