«Фаворити Успіху» logo Мережа магазинів косметики, парфумерії та товарів для дому :: Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа магазинів косметики, парфумерії та товарів для дому
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Eva  54,84% 5
2.
1
Watsons  45,16% 4,12
3. Космо  41,94% 3,82
4. ProStor  25,81% 2,35

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/non-food-stores/?results=20162