Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа непродовольчих магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eva
|
34,15% |
5 |
|
2. |
|
Watsons |
29,27% |
4,29 |
|
3. |
|
Космо
|
26,83% |
3,93 |
|
4. |
|
ProStor |
17,07% |
2,50 |
|
5. |
|
Територія мінімальних цін |
12,20% |
1,79 |
|
5. |
|
Червоний маркет |
12,20% |
1,79 |
|
7. |
|
Копійочка |
4,88% |
0,71 |
|
8. |
|
Дінь-Дінь |
2,44% |
0,36 |
|
8. |
|
Півціни на все |
2,44% |
0,36 |
|
8. |
|
ЮМЕ |
2,44% |
0,36 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|