Результати народного голосування 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа непродовольчих магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eva
|
32,95% |
5 |
|
2. |
|
Watsons |
30,11% |
4,44 |
|
3. |
|
Космо
|
34,66% |
4,29 |
|
4. |
|
ProStor |
16,48% |
2,39 |
|
5. |
|
Червоний маркет |
7,95% |
1,23 |
|
6. |
|
Територія мінімальних цін |
4,55% |
0,67 |
|
7. |
|
Копійочка |
2,84% |
0,49 |
|
8. |
|
Дінь-Дінь |
3,41% |
0,46 |
|
9. |
|
Півціни на все |
1,14% |
0,27 |
|
10. |
|
ЮМЕ |
0,57% |
0,11 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа непродовольчих магазинів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|