Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа непродовольчих магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eva
|
34,78% |
5 |
|
2. |
|
ProStor |
30,43% |
4,38 |
|
3. |
1 |
Watsons |
26,09% |
3,75 |
|
3. |
|
Космо
|
26,09% |
3,75 |
|
5. |
4 |
Червоний маркет |
13,04% |
1,88 |
|
6. |
|
Півціни на все |
4,35% |
0,63 |
|
6. |
~ |
ЮМЕ |
4,35% |
0,63 |
|
–. |
|
Дінь-Дінь |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Копійочка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Територія мінімальних цін |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|